storeflex
Няма добавени продукти.
Изберете от нашите предложения за елегантно спално бельо изработено от поликотън , с гарантирана дълготрайност на цветовете и уникален дизайн.
Няма добавени продукти.
Rakla.bg използва бисквитки. За подробна информация посетете нашата "Политика за поверителност и за бисквитките" |
|
Да, съгласен съм | Не, прочети повече |
1. ПРЕДМЕТ
1. Настоящият документ представлява общите условия или условията на
ползване на www.rakla.bg, които уреждат правилата за използването,
включително сключването на за покупко-продажба с този електронен
магазин.
2. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
2.1. „Ракла“ ЕООД е дружество със седалище и адрес на управление в
София, ул. 21-ви век 13 и идентификационен номер по ДДС в България:
BG203302593.
2.2. „Ракла“ ЕООД администрира сайта и електронния магазин
www.rakla.bg. „Ракла“ ЕООД. щe бъде наричано за краткост по-долу RAKLA.
2.3. Можете да се свържете с RAKLA на посочения по-горе адрес, на телефон 00359 883308688 или на и-мейл адрес info@rakla.bg.
3.ДЕФИНИЦИИ
3.1. Продавач – RAKLA
3.2. Сайт – домейна www.rakla.bg и неговите поддомейни
3.3. Клиент – всяко физическо или юридическо лице или друго правно
образувание, което използва сайта на RAKLA по какъвто и да е начин,
включително но не само като го разглежда, прави поръчки от него, купува,
връща стоки и др.
3.4. Акаунт – раздел от Сайта, формиран от имейл адрес и парола,
който позволява на Клиента да изпрати Поръчката и който съдържа
информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Сайта
(Поръчки, данъчни фактури и др.)
3.5. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна
форма между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът заявява на
Продавача, през Сайта, намерението си за закупуване на Стоки и Услуги от
Сайта.
3.6. Стоки – всеки предмет на договора за покупко-продажба от Сайта.
3.7. Кампания – всяко търговско съобщение, целящо популяризирането
на определени Стоки и/или Услуги, които се предлагат в ограничени
наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато
обратното, за определн период от време, посочен от Продавача.
3.8. Договор – представлява сключения от разстояние договор между
Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки от Сайта, неразделна
част от който са настоящите общи условия за ползване на Сайта.
3.9. Съдържание
• цялата информация на Сайта, която е достъпна чрез връзка с интернет и използване на уред, имащ връзка с Интернет;
• съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към
Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви
други достъпни комуникационни средства;
• всякаква информация, предоставена по всякакви начини от страна на
служител/сътрудник на Продавача, на Купувача чрез електронни или други
средства за предаването й от разстояние;
• информацията, свързана със Стоките и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;
• информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или
приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под
някаква форма патньорски договори;
• данни относно Продавача или други данни, отнасящи се до него.
3.10. Бюлетин ( Newsletter ) – средство за периодично информиране за
предлаганите от Продавача Стоки и промоции, изпращан по електронен път
чрез електронна поща, без то да ангажира или обуславя отговорността на
Продавача относно съдържащата се в него информация.
3.11. Транзакция – действието от страна на RAKLA възстановяване на
сума на Купувача в резултат на разваляне или неосъществяване на договор
за покупко-продажба от Сайта, осъществявано единствено по банков път.
3.12. Спецификации – всички характеристики и/или описания на Стоките, така както са посочени в описанието им.
3.13. Отзив – писмена оценка от страна на притежателия или ползвателя
на продукт, редактирана оценка основаваща се на личния опит и уменията
на оценяващия да прави качествени коментарии и да каже дали продуктът
отговаря или не на посочените от производителя характеристики.
3.14. Рейтинг – метод на изразяване на нивото на задоволство на даден
Потребител/Клиент/Купувач по отношение на определен продукт. Рейтингът
се изразява под формата на звезди, като всеки продукт може да получи
оценка от една до пет звезди. Тази степен на удовлетвореност винаги ще
бъде придружена с отзива написан от Потребителя/Клиента/Купувача на
даден продукт или услуга.
4.ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
4.1. Общите условия на RAKLA са задължителни за всички потребители на САЙТА.
4.2. Всяко използване на този САЙТ означава, че Вие сте (а) се
запознали внимателно с общите условия за използването му и (б) сте се
съгласили да ги спазвате безусловно.
4.3. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от RAKLA по
всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила
незабавно и са задължителни за всички потребители/клиенти.
4.4. RAKLA има право да извършва промени на условията за ползване по
всяко време по собствено усмотрение или ако те са наложени по силата на
влязъл в сила нормативен акт. Възможно е те да имат ретроактивно
действие по отношение на вече доставени и потвърдени поръчки.
4.5. Във всеки един случай на промяна на общите условия RAKLA ще
информира за това Клиентите си чрез публикуването на промените в Сайта. В
този смисъл Вие като Клиент имате задължение да правите справка за
евентуални промени на общите условия на Сайта при всяко негово ползване.
4.6. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване
на Сайта се окажат недействителни или неприложими, независимо от
причината за това, то това не влече недействителността или приложимостта
на останалите разпоредби.
4.7. RAKLA полага сериозни усилия, за да поддържа точността на
информацията, представена в САЙТА. Въпреки това, като се има предвид
възможните технически грешки или пропуски в тази информация, RAKLA
уточнява, че изображенията на продуктите имат информативен и насочващ
характер, съответно доставените продукти могат да се различават от
изображенията, поради промяна на характеристиките или дизайна им.
4.8. Характеристиките или цените на продуктите, описани в САЙТА,
могат да бъдат промянени от RAKLA по всяко време и могат да съдържат
грешки.
4.9. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната
структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога
непълни. Въпреки това, от RAKLA се стремим да предоставим
най-подходящата и важна информация.
4.10. Всички стоки, включително тези в промоция/намление се продават и
доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично
отбелязано в САЙТА.
4.11. Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове. RAKLA не носи
отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не
администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.
5.СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5.1. Чрез регистрацията на Поръчка в сайта, Купувачът се съгласява по
телефона или имейл да заяви желанието си да получи съответната Стока
или Услуга от Продавача срещу заплащане.
5.2. Продавачът ще Ви изпрати уведомление за регистриране на
Поръчката в системата му, което няма смисъла на приемане, потвърждаване
или поемане на ангажимент за изпълнението й. Това уведомление Продавачът
прави по електронен път (имейл) или по телефона.
5.3. В този смисъл Продавачът има правото да не достави част или
всички Стоки или да не изпълни част или всички Услуги от Поръчката по
свое усмотрение включително, но не само поради изчерпване на складовата
им наличност или промяна на цената. При всички случаи Продавачът
уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефона. При това положение
единствената отговорност на Продавача е да върне евентуално получената
предварително цена на Стоката или Услугата.
5.4. Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и
Клиента се смята за сключен към момента на получаването от страна на
Клиента на електронната му поща и/или чрез обаждане на телефна му за
уведомление от страна на Продавача, че е готов да изпрати Стоката от
Поръчката.
5.5. Договорът за покупко-продажба, сключен между Клиента и
Продавача, се състои от настоящите общи условия и заявената и
предоставена информация от Купувача в Сайта.
6.ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА
6.1. Достъпът до сайта www.raklag.bg с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Клиент.
6.2. RAKLA си запзва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа
на който и да е Клиент до реализиране на Поръчка, ако сметне, че това би
било в ущърб на RAKLA по какъвто и да е начин. При това положение
единственото право на Клиента е да се обърне към отдел „Връзки с
клиенти“ на RAKLA, за да бъде информиран относно причините, които са
довели до прилагането на посочените по-горе мерки. RAKLA не носи
отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може
да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата
правилност или основателност.
6.3. Клиентът има право да публикува мнения относно Стоки, както и да
се свързва с RAKLA на посочените адреси в раздел „контакти” на сайта.
Мнения или съобщения, които съдържат нецензурни думи или неподходящ
речник ще бъдат премахнати от сайта или игнорирани. Продавачът има
свободата да обработва получената от Клиента информация без да е
необходимо да мотивира действията си във връзка с това.
6.4. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директна с него
връзка или на посочените на сайта адреси в раздел „Контакт”. Продавачът
има свободата да борави с получената информация без да бъде необходимо
да се обосновава за това.
6.5. RAKLA може да публикува рекламна или промоционална информация за
Стоките и/или за предлаганите промоции, за определен период от време,
както и информация за стоковите наличности.
6.6. Всички цени на Стоките на сайта са крайни, обявени са в лева
(BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.
6.7. В случай на онлайн плащания или плащания в банка, Продавачът не
носи каквато и да е отговорност за кавито и да е разходи във връзка с
такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача
по повод на самата трансакция, както и в случаите на обмен на валута,
прилагани от банката, издала картата на клиента, в случаите в които
валутата е различна от BGN. Разходите, свързани с подобни плащания са
единствено за сметка на Купувача.
6.8. Всички изображения, поместени на Сайта имат единствено цел да
създадат известна представа за типа на предлаганата Стока, а не да я
представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията на
Стоките в Сайта (статични/динамични изображения/ мултимедийни
презентации/ т.н.) да не отговарят на външния вид на съответната Стока.
Клиентът няма право да търси каквато и да е отговорност на Продавача за
такива несъотвествия.
6.9. След 14 (четиринадесет) дни от момента на закупуването на една
Стока, може се поиска от Купувача да направи Рецензия относно закупената
Стока. Искането ще бъде изпратено на имейла, с който е направена
поръчката. По този начин, Клиентът допринася за информирането на други
възможни Потребители/Клиенти/Купувачи на Сайта и се включва активно в
развиването на нови Услуги и в по-подробното описание на
характеристиките на Стоките.
7.ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ
7.1. Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението
на Услугите, предлагани в Сайта без да е необходимо да уведоми или
получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за
действията на тези подизпълнители като за свои.
8.ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ
8.1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“,
включително, но не само логата, всякакви графични изображения или
надписи, търговскиите символи, динамичните символи, текстовете и/или
мултимедийното съдържание на Сайта, са изключителна собственост на
RAKLA.
8.2. RAKLA има и си запазва всички права върху интелектуалната
собственост, свързани по някакъв начин със Сайта, независимо дали са
негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и
да е друг законосъобрезен начин.
8.3. Нищо в сключения между RAKLA и Клиента договор от разстояние
няма да се счита като разрешение от страна на RAKLA последният да
копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по
каквото и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но
не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното
съдържание на Сайта или описанията на Стоките по какъвто и да е начин,
включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за сайта
съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост
на RAKLA върху Съдържаниет. Клиентът няма право и да прехвърля,
продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане
(копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното
съгласие на RAKLA.
8.4. Всякакво Съдържание до което Клиента има достъп, независимо от
средствата за това, е предмет на регулиране от настоящите общи условия.
8.5. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието
само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не
противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.
8.6. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели
единствено и само, ако е получил писменото съгласие на RAKLA за това и
само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването й,
както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично.
Всяко последващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за
нарушаване на настоящия договор между RAKLA и Клиента и за нарушаване на
правата на интелектуална собственост на eMAG, който има право да
потърси отговорността на Клиента за това.
8.7. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието
или части от него от страна на RAKLA няма да се счита за съгласие от
страна на RAKLA да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части
от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от
средството за комуникация, използвано от RAKLA.
8.8. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели
освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично
писмено съгласие, дадено от RAKLA.
9.ПОРЪЧКА
9.1. Клиентът може да прави Поръчки на Сайта чрез добавянето на
желаните Стоки в количката за покупки, следвайки стъпките, указани в
Сайта, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.
9.2. Всяка добавена в количката за покупки, една Стока и/или услуга е
достъпна за покупка в рамките на наличните количества. Добавянето на
една Стока в количката за покупки, без да бъде приключена не води до
регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Стоката.
9.3. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни за
покупката, която е заявил чрез завършената си и изпратена на Продавача
поръчка да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на
поръчката.
9.4. С изпращането на поръчката Клиентът разрешава на Продавача да се
свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във
връзка с направената поръчка или сключения Договор.
9.5. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира)
направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента.
Анулирането на поръчката не влече каквато и да е отговорност или
последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с
нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение
за анулирането й в следните случаи:
• неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
• осъществяване на паричната трансакция, което да не доведе до
постъпване на средства по сметка на Продавача при он-лайн плащания
• предоставените от Клиента данни в Сайта са непълни и/или грешни.
9.6. В случай, че Клиентът поиска да се откаже от Договора в срока за
отказ, предоставен му за това от Продавача, Последният се задължава да
върне платената предварително поръчка в рамките на 14 (четиринадесет)
дни от датата, на която получи уведомлението на Клиента, че се отказва
от Договора. Сумата ще бъде възстановена както следва без това да доведе
до някакви допълнителни разходи за Клиента:
• Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е било извършено плащането
• Плащанията, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента
9.7. Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в
случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените
Стоки или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в
случай, че не е предложил да вземе сам Стоките, което от двете събития
настъпи по-рано.
9.8. Право на връщане на стока имат всички клиенти по отношение на
стоките, предлагани от RAKLA, при положение, че когато е поръчана повече
от една бройка от даден модел стока, опаковката само на един продукт е
била разпечатана, а останалите бъдат върнати на продавача запечатани.
9.9. В случай, че поръчана и предварително платена Стока от Клиента
не може да бъде доставена/предоставена от Продавача, то последният ще
информира Клиента за това и ще възстанови по сметката на Клиента
платената вече Стока в срок от 7 (седем) дни от датата, на която
Продавачът е установил този факт или от датата, на която Купувачът е
изразил ясно желанието си за прекратяване на Договора.
10.СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО КЛИЕНТЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ
10.1. Клиентът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:
• при предоставяне на стоки, при които стоката е предоставена напълно
и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на
потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби
правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от
търговеца доставката на Стоки;
• при доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията
на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от търговеца и
които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на
отказ;
• при доставка на стоки, изработени по поръчка на Клиента или
съобразно неговите индивидуални изисквания, т.е. при доставката на
Стоки, изработени по поръчка на Клиента;
• при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
• при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след
доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с
хигиената или защита на здравето;
• при доставка на стоки, които след като са били доставени и поради
естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат
отделени;
11.ПОВЕРИТЕЛНОСТ
11.1. Клиентът се съгласява, че предоставяйки каквито и да е свои
лични или други данни на Продавача, той се съгласява, че те могат да
бъдат използвани от последният за всякакви законосъобразни цели,
независимо дали са свързани с без да е необходимо Продавачът да иска
съгласието на Клиента за обработването им във всеки отделен случай.
11.2. Клиентът няма право да прави публични декларации, изявления или
друг вид публични разкрития относно Поръчката или Договора без
предварителното писмено съгласие на Продавача.
11.3. Клиентът се съгласява да предостави на RAKLA неограничен по
обем и време достъп върху всякакви материали и информация, които изпраща
на Продавача чрез или във връзка със Сайта, назависимо дали е направил
Поръчка и осъществил сделка през Сайта. Продавачът има правото да
използва, възпроизвежда, публикува, променя, предава и разпространява
тази информация или материали. Клиентът изрично се съгласява, че
Продавачът да може свободно да използва и обработва за свои цели идеите,
концепциите или ноу-хауто, които Клиентът му предоставил по какъвто и
да е начин през или във връзка със Сайта или действията/бездействията,
които Клиентът е осъществил през или във връзка със Сайта. RAKLA няма
задължение да пази така получената информация като поверителна,
доколкото това не му се вменява в задължение от действащото
законодателство.
11.4. С предоставянето на свои данни на Продавача (включително
и-мейл) Клиентът дава изричното си съгласие с него да се свързват RAKLA
или трети лица, които са партньори на RAKLA и са доставчици на маркетинг
услуги, държавни, общински или неправителствени агенции или дружества
от сферата на застраховките, когато това е предвидето от конкретното
законодателство, както и други дружества, с които RAKLA може да
разработи общи програми за офертиране на Стоките на пазара и др.
11.5. Клиентите носят отговорност за опазването на поверителността на
тяхната парола и акаунт и са изцяло отговорни за всички действия,
извършвани чрез техния акаунт или парола. RAKLA им препоръчва да се
отписват от акаунта си в края на всяка сесия, натискайки бутона “Изход”.
12.РЕКЛАМА
12.1. Бюлетините на RAKLA, съдържащи информация за търговски отстъпки и други промоции, се изпращат от партньори на RAKLA.
12.2. В момента, в който Клиентът си създаде акаунт в Сайта, има
възможността да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини. Опцията
по отношение на съгласието за получаване на Бюлетин може да бъде
променена по всяко време, като за това трябва се свържете с RAKLA.
12.3. Отказа си от получаване на Бюлетин Клиентът може да изрази по
всяко време използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин
или по телефона на номер +359883308688.
12.4. Отказът за получаване на Бюлетини не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.
13.ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ
13.1. Цените на Стоките, обявени в сайта www.rakla.bg са крайни и
включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в
действащото законодателство.
13.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на проформа фактури са посочени във всяка Поръчка.
13.3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за
издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.
13.4. Продавачът ще издаде на Клиента фактура за поръчаните и
доствени Стоки въз основа на инфомацията, предоставена от Клиента.
13.5. RAKLA издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която
Клиентът си е купил Стока, предлагана на Сайта от RAKLA. Клиентът е
съласен да получава фактурата става физически заедно със Стоката, както и
по електронен път на и-мейла, посочен от Клиента в поръчката му .
13.6. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка,
Клиентът е длъжен непрекъснато да актуализира данните в акаунта си. Той
е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за
да се убеди, че те са пълни, верни и точни.
14.ДОСТАВКА НА СТОКИ
14.1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Стоки
чрез куриерска фирма на адрес, посочен от Купувача или в офис на
куриерската фирма, в зависимост от избора на Клиента.
14.2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Стоките и изпращането на съпътстващите документи.
14.3. Продавачът ще извършва доставката на Стоките само на
територията на България. Доставката на поръчки, съдържащи продукти,
предлагани от eMAG на/над стойност 49 лв. (с ДДС) ще бъде безплатна за
Клиента. Цената на доставката на продукти, предлагани от RAKLA на
стойност под 40 лв. (с ДДС) ще е 5.00 лв.
14.4. Детайлите по отношение на доставката на Стоките/Услугите
включително, но не само тези относно срока на доставка/изпълнение не
представляват договорно задължение от страна на Продавача за
извършването на съответната доставка на конкретна дата. Съответно
Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай, че датата,
на която е било обявено от Продавача, че ще достави Стоката не е
спазена.
15.ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
15.1. Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена с предаването им
на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването
на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния
документ, предоставен от куриера).
16.ПУБЛИКУВАНЕ НА ОТЗИВИ
16.1. Писането на Отзиви може да се прави от
Потребители/Киенти/Купувачи, в раздел “Отзиви”. Написаните информации
могат да бъдат както положителни, така и отрицателни и ще се отнасят за
характеристиките и начина на употреба на даден продукт.
16.2. В момента на регистрацията на даден Отзив на Сайта,
Потребителите/Клиентите/Купувачите дават на Продавача един
неизключителен, посноянен, безвъзвратен, териториално неограничен лиценз
и правото на Продавача да използва, възпроизвежда, променя, адаптира,
публикува, превежда, разпространява и показва това съдържание.
16.3. Всеки Потребител/Клиент/Купувач, в момента на публикуването на
Отзива в посочените раздели, се задължава да са спазва следните
правила:
• да се позовава само на характеристики и/или начина на употреба на
определен продукт или услуга, избягвайки информация свързана с аспекти,
които могат са се променят (цена или промоционални оферти) или
информация относно еволюцията на Поръчката;
• да използва само български език. Позволени са и думите или изразите,
който въпреки че не са считани български, са широко използвани от
всички медии в съответната област;
• да използва подходящ изказ, ненастъпателен, без обидни изрази или
такива, който могат да засегнат друг Потребител/Клиент/Купувач;
• да се увери, че въведените от тях информации са реалистични,
коректни, неизмамни и в съответствие с действащите закони, спазвайки в
това число правата на други лица, авторските права, правата за търговска
марка, за лиценз или други права на собственост, рекламни или за
поверителност.
• да изпозлва тази услуга само за комуникиране или получаване на
допълнителни детайли относно определен продукт или услуга от Сайта без
да се отнася към други фирми, който насърчават продажбата и купуването
на продукти и услуги;
• да не предоставя или изисква, по никакъв начин или форма лични данни
(данни за връзка, адрес на доставка или местожителство, телефонни
номера, имейл адреси, собствени и/или фамилни имена, т.н.) или друга
информация, която може да доведе до разкриването на тези лични данни;
• да не публикува информации и/или датайли относно URL-та
(линкове/връзки) от други сайтове, които развиват същата търговска
дейност като Продавача;
• да не се опитва да манипулира предоставените от Продавача услуги и
да не вписва Отзиви, които съдържат материали с рекламен характер;
• да не използва Отзиви като средство за комуникация с Продавача, за
тази цел ще се използват данните за контакт на Продавача публикувани на
Сайта.
16.4. Освен критичната реалистична оценка, в момента на публикуването на
Отзив, Потребителят/Клиентът/Купувачът ще добави и един Рейтинг за
съответния продукт. Рецензиите, заедно със съответните им Рейтинги, ще
повлияят на общия Рейтинг на продукта. 16.5. Когато Отзив е обявен от
някой Потребител/Клиент/Купувач, че има неадекватно съдържание, от
строго субективна гледна точка, това съдържание е внимателно разглеждано
от Продавача, за да определи дали нарушава условията за ползване на
Сайта. Публикуваните текстовете са премахнати от Сайта само след
проверка от страна на Продавача.
16.6. В случай, че Продавачът констатира многократно нарушение на
Условията за полазване, то той си запазва правото да ограничи
възможността на Потребителя/Клиента/Купувача да публикува Отзиви.
16.7. Относно жалби и оплаквания свързани със закупената стоката и/или
услуга, Купувачите могат да се свържат с RAKLA на имейл info@rakla.bg
17.ОТГОВОРНОСТ
17.1 Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени
от Купувача или от трети лица вреди, настипъли в резултат на форсмажорни
обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.
17.2. Във всички останали случаи отговорността на Продавача е ограничена максимум до стойността на поръчаната и платена Стока.
18. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
18.1. Нито една от страните няма да носи отговорност за
неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се
дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е
непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде
избегнато.
18.2. Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното
събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата
страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за
каквито и да е евентуално претърпени вреди.
ПРИЛОЖИМО ПРАВО – ЮРИСДИКЦИЯ
18.3. Настоящият договор е предмет на българсото законодателстово.
Евентуалните спорове, възникнали между RAKLA и Kлиенти/Купувачи ще се
разрешат по взаимно съгласиe или ако това е невъзможно, споровете ще
бъдат решавани пред съдилища в България.